WISH

WISH

26 Jun, 2012

Naik !!! boleh caya kaa ?


Fulamak...ingatkan bila tukar pemimpin negara dari yg dok ada negara tu akan terus bangkrap..rupa-rupanya saham naik mendadak..puak-puak yang dok main saham ni bodoh ke ? negara tu mana aman pun..rakyatnya desak supaya diadakan pilihan raya yg telus..kemudian depa pilih pemimpin yg depa rasa lebih telus dari yg dok ada...memang spring sungguh rakyat Mesir..depa TEBAS dan tendang pemimpin yg dok memperbodohkan depa selama ni..

KAHERAH - Stesen televisyen pemerintah melaporkan indeks bursa saham Mesir ditutup tinggi dengan rekod kenaikan 7.5 peratus susulan deklarasi kemenangan seorang calon pro-Islam pada pilihan raya Presiden negara berkenaan.LAGI baca kat SINI la kalau tak percaya..
Aku mau TEBAS je pemimpin yg selama ni dok memperbodohkan aku dgn berbagai slogan..Tebas dengan pensil je masa PRU 13 nanti. Macamana mau tebas ? Jgn undi Be End je..kan mudah.

21 Jun, 2012

aku silap kira kaa ?


Tekun beri pinjaman RM270 juta kepada 24,500 usahawan
Hangpa pakat-pakat bahagi la tengok..betoi ka angka-angka tu...dulu aku belajaq ilmu hisab jee...tak belajaq matematik....ni betoi juga kot dengan orang kata TIPU HIDUP-HIDUP ..Nak buat macamana ? dah lebih 50 tahun belajaq matematik dengan berbagai bahasa...kejayaan 1 Malaysia. 
21 Jun 2012
KUALA TERENGGANU - Tabung Ekonomi Kumpulan Usaha Niaga (Tekun) Malaysia memberikan pinjaman RM270 juta kepada kira-kira 24,500 usahawan di Terengganu sejak tahun 1998.

Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said berkata negeri ini juga mencatatkan jumlah usahawan kedua teramai yang mendapat pembiayaan pinjaman dari Tekun selepas Selangor.

"Berdasarkan rekod Tekun, tujuh dari sepuluh usahawan yang membuat pinjaman berjaya membayar semula mengikut jadual yang disediakan dan kerajaan negeri berharap jumlah pembayaran semula dapat dilakukan dengan lebih berkesan.

"Walaupun ada juga usahawan yang gagal membayar semula pinjaman mereka, namun itu adalah kes terpencil sahaja disebabkan beberapa masalah teknikal yang dihadapi mereka," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Himpunan Usahawan Terengganu 2012 di Wisma Darul Iman di sini hari ini.

Seramai 2,000 usahawan dari seluruh Terengganu menyertai himpunan itu. Lapan usahawan turut terpilih sebagai penerima Anugerah Usahawan Cemerlang peringkat Parlimen.

Usahawan Cemerlang peringkat Kuala Terengganu, Zakaria Husin, 40 yang membuka kilang kayu di Kampung Kubang Ikan berkata beliau menerima pinjaman Tekun sebanyak RM45,000 dengan bayaran semula sebanyak RM900 setiap bulan namun membayar RM1,000 supaya hutang itu dapat dilunaskan segera," katanya yang berjaya mencatat jualan antara RM15,000 hingga RM20,000 sebulan.

"Saya mengeluarkan produk dari kayu seperti pintu, alas pemotong daging dan pintu untuk pasaran tempatan dengan menggunakan kepakaran pertukangan kayu seramai tujuh orang pekerja.

Bagi Usahawan Cemerlang Parlimen Dungun pula, Nik Kamariza Hasni Abdullah, 39, yang mengusahakan salun kecantikan di Paka dan bandar Dungun menerima pinjaman RM50,000 tahun lepas dan membayar RM850 kepada Tekun setiap bulan dan setakat ini berjaya membayar mengikut jadual.

Anugerah Usahawan Cemerlang Hulu Terengganu pula diterima Fatimah Ali, 50 yang membuka kedai runcit di Kampung Lubuk Periuk dekat Felda Mengkawang sejak 11 tahun lalu.

"Ketika mula-mula dibuka, saya hanya memperoleh RM200 hingga RM300 sahaja sehari. Namun, dengan pinjaman dari Tekun sejumlah RM50,000, saya mampu menyediakan stok yang banyak di kedai dan kini berjaya mencatat purata jualan RM2,000 setiap hari.

"Dengan kemudahan pinjaman Tekun ini, hidup saya semakin selesa dengan keadaan ekonomi keluarga yang bertambah baik," kata ibu kepada lapan orang anak ini.- Bernama

salah depa ke kita ?


Warga Afrika terus berdegil berniaga


SEORANG pelanggan warga Afrika berjalan di hadapan kedai makan (kiri) yang diusahakan warga senegara ketika tinjauan semula di Desa Aman Puri, Kepong semalam.


KUALA LUMPUR - Pendedahan Kosmo! mengenai kegiatan segelintir warga Afrika yang membuka gerai makan di Jalan Desa 1/2, Desa Aman Puri, Kepong bagaikan tidak membawa sebarang erti apabila mereka tetap meneruskan aktiviti tersebut.
Tinjauan Kosmo! semalam mendapati, gerai tersebut terus dikunjungi pelanggan warga Afrika yang datang secara berkumpulan untuk membeli makanan seawal pukul 5 petang hingga awal pagi.
Apa yang menghairankan, walaupun perbuatan tersebut nyata menyalahi undang-undang, mereka masih berani menjalankan perniagaan bersama-sama pengusaha gerai makan yang lain.
Manakan tidak, dua gerai warga Afrika itu terletak hanya bersebelahan beberapa gerai milik warga tempatan yang kelihatan tidak kisah dengan kehadiran Awang Hitam berkenaan.
Situasi itu secara tidak langsung memberi kesan negatif kepada penduduk Desa Aman Puri yang berasa bimbang dengan kehadiran ramai warga Afrika di situ.KOSMO

18 Jun, 2012

ooo...ramainya.


98,100 Pelarian, Pencari Suaka Berdaftar Di Malaysia

PETALING JAYA: Seramai 98,100 pelarian dan pencari suaka yang berdaftar dengan Suruhanjaya Tinggi Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu Bagi Orang Pelarian (UNHCR) di Malaysia setakat April tahun ini.
Daripada jumlah itu, 1,249 pelarian dan pencari suaka merupakan mereka yang keluar dari negara-negara yang dilanda krisis seperti Sudan, Somalia dan Syria.
Ia terdiri daripada seramai 1,090 orang dari Somalia, 139 dari Sudan dan 19 orang (Syria).
UNHCR Malaysia berkata, jumlah keseluruhan 98,100 orang itu merupakan pelarian dan pencari suaka yang berdaftar dengan agensi itu di negara ini.
“Daripada 98,100 pelarian dan pencari suaka yang berdaftar (di negara ini), majoritinya dari Myanmar iaitu 89,900 orang,” katanya kepada mStar Online, Isnin.
Menurut UNHCR Malaysia, 8,200 pelarian dan pencari suaka lagi adalah mereka dari negara lain seperti Sri Lanka (4,480 orang), 1,090 (Somalia), Iraq (790) dan Afghanistan (440).
“71 peratus pelarian dan pencari suaka adalah lelaki, 29 peratus wanita manakala sebahagian 20,000 kanak-kanak di kalangan mereka yang berusia di bawah 18 tahun ke bawah,” agensi itu.
Difahamkan, terdapat sejumlah besar yang tidak mendaftar dengan UNHCR Malaysia dan komuniti pelarian sendiri menganggarkan mereka yang merupakan pelarian dan pencari suaka yang tidak berdaftar di negara ini adalah kira-kira 10,000 orang.
Sementara itu, berdasarkan laporan yang dikeluarkan oleh UNHCR yang dipetik dariAssociated Press (AP) pada Isnin mengatakan, daripada 10.4 juta pelarian yang dilindungi oleh agensi itu di seluruh dunia, 7.1 juta telah dipindahkan, sekurang-kurangnya untuk lima tahun.
UNHCR berkata, Afghanistan kekal sebagai jumlah pelarian yang paling tinggi di dunia, dianggarkan 2.7 juta orang.
Ia diikuti oleh Iraq seramai 1.4 juta orang, Somalia (1.1 juta orang), Sudan (500,000 orang) dan Congo (491,000).
Kalaulah pelarian ni dapat jadi pengundi..bayangkanlah..tapi ada juga di beberapa negeri terdapat nama orang Myanmar (Burma) yg dah jadi pengundi.

15 Jun, 2012

jangan sampai bini kena jual..mentua kena lelong.

apakah senyuman akan bertukar tangisan ?
Hidup atas dunia ni hanya sementara..dalam bahasa mudahnya bila mati nanti Allah akan balas segala perbuatan kita semasa hidup yang singkat ini. Yang baik dibalas baik...yang jahat dibalas dengan azab. Sungguhpun demikian ada juga balasan Allah itu ditunjukkan semasa kita masih hidup diatas dunia sebagai iktibar kepada kita dan juga supaya manusia itu bertaubat dari segala perbuatan buruknya.


Denga kes yang sedang heboh diperkatakan dalam negara kita dan juga kat negara luar yang  
merpati 2 sejoli ?
berkaitan dengan keluarga tok piii emmm kita ni bagaikan Malaysia sudah kena bom atom macam Hiroshima. Macamana sorang Piii emmm boleh kena tipu oleh sorang pemuda ? 


Apakah pihak risikan negara kita tidak dapat menghidu latar belakang bakal sorang lagi Penduduk Tetap kita atau takut untuk menyatakan kebenaran kepada Piii Emmm ?






Alahai..kalau gini alamat punah le negara jika dibiarkan berterusan bila sorang Piii Emmm kena kelentong dengan bakal menantu...Atau pun memang depa minat jenis tipu-tipu ni...Macam aku katakan sebelum ini HANYA KERBAU YANG IKUT KERBAU.


Entahlah...jika benar sebagaimana yang dilapurkan..mana nak letak muka kita sebagai rakyat Malaysia ?...Jika benar juga....mana nak letak muka mak bapak bakal mentua yang sebelum ni gah nak bermenantukan sorang anak kenamaan dari negara luar dengan kehadiran Yang Dipertuan Agung serta orang kenamaan yang mungkin termasuk dari negara luar ke majlis pertunangan tersebut ...bab kata orang tua-tua "Enggang bersama Enggang,Pipit Bersama Pipit". Ramai yang dok kata 'kalau bakal pak mentua dan bakal bini pun dia boleh tipu..apalagi jika dah jadi suami dan menantu..silap-silap haribulan..bini kena jual..mentua pun kena lelong. Maka jadilah macam cerita P.Ramlee..lelong...lelong...lelong....na'uzubillah.

Allah anugerahkan akal..gunalah sebaiknya untuk menuju keredhaanNya..anugerahkan kitab Al-Quran...baca dan fahamilah ayatnya yang tersurat dan tersirat...Ehhhh banyak lagilah panduan...Apa pun PRU 13 nanti kita TEBAS je gulungan yang bodoh sombong..atau gulungan yang cerdik tapi tak boleh tumpang..gulungan yang bodoh tapi tak dengar cakap yee. Aku ABU jee.

13 Jun, 2012

pakat nak lari dari tuhan ?



PARIS - Dua pertiga anggota majlis pentadbiran Balai Cerap Selatan Eropah (ESO) telah meluluskan rancangan untuk membina teleskop optik terbesar di dunia.
Teleskop berkenaan akan dibina bagi meneroka cakerawala untuk mencari planet yang dapat menampung kehidupan.
Menurut satu kenyataan ESO kelmarin, kelulusan itu akan membuka jalan bagi pembinaan teleskop tersebut.
Projek berharga 1.083 bilion euro (RM4.31 bilion) itu melibatkan pembinaan sebuah teleskop dan sebuah cermin perangkap cahaya selebar bersaiz 39.3 meter.
Teleskop itu akan dibina di tapak Cerro Armazones di utara Chile, dekat Balai Cerap Paranal milik ESO.
Kawasan tersebut amat kering dan terletak pada ketinggian 3,060 meter dari aras laut. - AFP

10 Jun, 2012

Umno Be End : dari kubang ke kolam

Datuk Seri Osu Sukam
 Nak keluar dari kelompok yang nak Be End ke kelompok yang akan bersama dengan sinaran bulan..Harap-harap berlakulah apa yang diharap-harapkan,maka akan bercemperalah pula umno be end yang semakin tercungap mencari nafas.
 
Khabarnya Antara yang akan keluar dari BN petang ini di Sabah ialah Ahli Parlimen Tuaran dan Beufort.
Selain itu bekas ketua menteri Sabah, Datuk Seri Osu Sukam dikatakan akan turut menyertai Pakatan.
 
Semalam Free Malaysia Today melaporkan Presiden Parti Progressive Sabah (SAPP) memgumumkan akan memberikan sokongan kepada Anwar Ibrahim dan juga Pakatan Rakyat dalam PRU13 ini.
Langkah SAPP itu dilihat akan mengukuhkan lagi keyakinan Pakatan Rakyat untuk menguasai Putrajaya selepas PRU13 ini.
The Malaysian Insider pula melaporkan akan ada kejutan di negeri di bawah bayu, Sabah. Kejutannya adalah akan terdapat ahli parlimen dan senator Barisan Nasional (BN) yang bakal menyertai Pakatan Rakyat (Pakatan).

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan ke Sabah hari ini. Beliau dikatakan akan menyambut kemasukkan ahli parlimen dan senator tersebut dalam sebuah majlis.

Bekas ketua menteri Sabah, Datuk Seri Osu Sukam dikatakan akan turut menyertai Pakatan. Benarkah ini bakal berlaku?

Minggu lalu, timbalan presiden PKR, YB Azmin Ali dan pasukannya ke Sabah. Hari ini Anwar Ibrahim pula.

Mungkin kali ini, PKR mengubah strategi agar tidak menghebohkan perkara ini terlebih dahulu seperti kesilapan lalu diambang 16 September 2008. Laporan The Malaysian Insider:
 
Ahlan wasahlan dan selamat datang ke perjuangan untuk rakyat.Niat baik disambut baik la..Nak panggil depa katak pun tak boleh..sebab katak bukan suka dok dalam kolam yang airnya jernih tapi suka dok dalam kubang yang airnya keruh terutamanya kubang kerbau.PRU 13 ni rakyat jelata yang menjadi pengundi pakat-pakat TEBAS le bumi Malaysia ni supaya cerah dari pemimpin yang korup dan bermewah serta tak boleh diharap. Sudah lebih 50 tahun negara kita berada dalam kubang yang penuh dengan selut. PRU 13 nanti tibalah masa untuk kita membersihkannya...Jangan jadi kerbau atau lembu sudah le. Jadilah manusia yang mempunyai akal dan fikiran serta mata hati yang pasti boleh memberi jawapan yang benar kepada sesuatu persoalan.

07 Jun, 2012

kalau Ajib kena macam mubarak...hahhaha


fuhh..siap dgn spec hitam..bayangkan kalau ajib

Mubarak trauma, sukar bernafas
2012/06/07

KAHERAH: Kesihatan bekas Presiden Mesir, Hosni Mubarak berada dalam keadaan kritikal semalam sehingga terpaksa menerima bantuan oksigen sebanyak lima kali, berikutan masalah sukar bernafas kata pegawai keselamatan di penjara beliau ditempatkan. 

Pegawai Penjara Torah di selatan Kaherah berkata, Mubarak, 84, mengalami trauma akibat terkejut, tekanan darah tinggi dan masalah pernafasan.
Masalah itu berlaku beberapa hari selepas beliau dijatuhi hukuman penjara seumur hidup berikutan kegagalannya menghentikan pembunuhan ke atas penunjuk perasaan ketika kebangkitan rakyat untuk menggulingkan diktator itu tahun lalu.
“Pakar perubatan sudah dibawa untuk memeriksa beliau dan kami sedang menimbang untuk memindahkan Mubarak ke sebuah hospital tentera,” kata beliau yang enggan mendedahkan namanya. 

Beliau berkata, pihak berkuasa membenarkan anak Mubarak, Gamal, berada di sisi bapanya. Seorang lagi anak Mubarak, Alaa sudah mengemukakan permohonan untuk bersama Mubarak, tetapi tidak mendapat kebenaran. 

Sabtu lalu, Mubarak dijatuhi hukuman penjara seumur hidup, tetapi Gamal dan Alaa, dibebaskan daripada tuduhan rasuah. Kedua-dua mereka bagaimanapun masih berdepan satu lagi dakwaan berasingan membabitkan salah laku perniagaan. 

Walaupun rejim Mubarak tidak disenangi kebanyakan rakyat Mesir, keadaan tidak banyak berubah selepas beliau digulingkan tahun lalu dengan masalah ekonomi kucar-kacir dan tunjuk perasaan yang tidak berkesudahan. – AFP



Ni la penyakit gulungan yang dulu ada kuasa dan berkuasa...bila dimasukkan dibelakang tabir besi..mula le bermacam-macam penyakit..agak-agak hangpa kalau para pemimpin negara kita lepas ni kena macam tu.nak jadi macam mana pula ? Nak mai angin gus gus macam sudin ke ?...tapi dalam berita ni..part yg last tu bikin pshyco pada pembaca yang buta..hahhaha..standard berita kita..Jadi TEBAS je pemimpin yg korup...mana yg patut dikandangkan..elok dikandangkan...kalau nak kira sakit beribu lagi rakyat marhaen yang sakit dan perlu pembelaan.

PTPTN...campur tangan politik sempit ?


Khairy Gesa Beri Semula PTPTN Kepada Unisel
PETALING JAYA: Pemuda Umno menggesa agar Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) membuka semula penyaluran pinjaman kepada pelajar-pelajar Universiti Selangor (Unisel).
Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata, pelajar universiti itu tidak seharusnya menjadi mangsa kepada sikap kerajaan pembangkang yang ternyata gagal menyediakan pendidikan percuma di universiti di bawah pentadbiran mereka.
"Memang sudah terbukti mereka (pembangkang) tidak mampu melaksanakan sistem pendidikan percuma.
"Oleh sebab itu janganlah jadikan pelajar-pelajar baru yang ingin melanjutkan pelajaran di peringkat pengajian tinggi ini menjadi mangsa keadaan...berilah PTPTN kepada mereka yang ingin mendapatkannya," katanya kepada mStar Online di sini, Khamis.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas mengenai tindakan PTPTN membekukan pinjaman kepada pelajar Unisel buat sementara waktu bermula sesi kemasukan April lalu.
Keputusan itu dibuat selepas mengambil kira desakan parti pembangkang supaya pinjaman tersebut dimansuhkan dan pendidikan percuma diperkenalkan di Institusi Pengajian Tinggi (IPT) di negara ini.
Mengulas lanjut, Khairy yang juga Ahli Parlimen Rembau berkata: "Matlamat politik untuk beri pengajaran kepada pembangkang sudah kita buktikan iaitu mereka memang tak mampu beri pendidikan percuma...jadi cukuplah tu.
"Berilah semula pinjaman kepada pelajar-pelajar itu," katanya.
Ooo..kalau gini bermakna juga ada unsur campur tangan politik dlm hal berkaitan kepentingan rakyat dan juga sebagai tindak balas politik yang sempit..kalau ginilah cara fikirnya alamat makin teruk le Malaysia jika dibiarkan kepada puak amenoroot ni.

03 Jun, 2012

MB mana ni...awat bengong sangat..


MB Terengganu: Letak jawatan jika sokong pembangkang
WARTAWAN SINAR HARIAN
3 Jun 2012
Datuk Seri Ahmad Said
macamana aku nak hormat pemimpin gini ?
KUALA TERENGGANU – Anggota keselamatan khususnya polis dan tentera diminta meletakkan jawatan sekiranya mempunyai hasrat menyertai parti pembangkang kerana tindakan itu jelas pengkhianatan kepada negara.

Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said berkata, selaku anggota yang bertanggungjawab menjaga keamanan dan keselamatan negara, tindakan mereka tidak seharusnya bercanggah dengan dasar pemerintah sedia ada.

“Bagi saya, anggota keselamatan mereka berjuang pertahan negara dengan memikul senjata, tetapi kalau libatkan diri dengan pembangkang, maknanya ketika memakai uniform (bertugas) mereka pertahan negara dipilih rakyat.

“Tetapi apabila pulang ke rumah dan menanggalkan uniform untuk menyertai pembangkang, seolah-olah perjuangan (pertahankan negara) sia-sia kerana tanggungjawab mereka seharusnya menyokong kerajaan yang memerintah,” katanya ketika menghadiri Majlis Polis Bersama Komuniti Kuala Terengganu Hari Keluarga 1 Malaysia di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Terengganu, semalam.

Ahmad berkata, sebagai anggota keselamatan yang dibayar gaji kerajaan yang memerintah hari ini, seharusnya sokongan tidak berbelah bagi diberi kepada kerajaan.

Menurutnya, setakat ini beliau belum terima laporan wujudnya senario itu dalam kalangan anggota keselamatan.
Maksud KERAJAAN :  
Adalah merangkumi Penduduk,Tanahair atau bumi yg diduduki dan pemimpin yang dilantik.
BN atau parti mana sekali pun bukanlah KERAJAAN...NEGARA KITA adalah disebut KERAJAAN MALAYSIA begitu juga negeri-negeri yang dipanggil kerajaan negeri misalnya Kerajaan negeri Terengganu atau seumpamanya walaupun ia dipimpin oleh pemimpin dari mana-mana parti yang mendapat sokongan majoriti semasa pilihan raya dan melayakkan parti tersebut menubuhkan barisan EXCO atau KABINET dan mereka akan mentadbir atau memerintah mengikut Dasar Parti masing-masing.
BODOH PIANG...SAPA-SAPA YG DOK GUNA PERKATAAN SOKONG KERAJAAN ATAU TIDAK..
TUNGGU APALAGI TEBAS SAJA PEMIMPIN YANG MEMPERBODOHKAN PENGIKUT DAN RAKYAT SENDIRI.

02 Jun, 2012

berita lawak kesesakan..


Beberapa lokasi di Lebuhraya Utara-Selatan sesak

2012/06/02

KUALA LUMPUR: Keadaan trafik di beberapa lokasi arah utara dan selatan Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) dilaporkan sesak petang ini. 

Jurucakap PLUSLine ketika dihubungi berkata bagi laluan ke utara, pertambahan bilangan kenderaan serta beberapa kemalangan kecil menyumbang kepada keadaan tersebut.



Beliau berkata, antara laluan yang dilapor bergerak perlahan ialah dari Slim River menuju ke Bidor, Tapah menghala ke Gopeng, dari Plaza Tol Sungkai menghala ke utara dan Bukit Tambun ke Plaza Tol Juru.
Di selatan, trafik dilaporkan bergerak perlahan dari Nilai menghala ke Seremban. 

"Trafik bergerak perlahan kerana orang ramai mula pulang ke kampung sempena cuti hujung minggu dan cuti sekolah serta berlaku beberapa kemalangan kecil," kata jurucakap itu. 

- BERNAMA 


Apakah nilai berita ini bagi anda ?

koleksi gambar Himpunan Hijau ke Putrajaya

Himpunan Hijau ke Putra Jaya yang berlangsung di Stadium Darul Aman, Alor Setar Kedah pada 01 Jun 2012 telah berjaya menghimpunkan ratusan ribu ahli dan penyokong PAS seluruh Malaysia. Tahniah kepada PAS..dilihat 60 % adalah anak muda yang hadir..moga-moga harapan dan cita-cita akan terlaksana dengan usaha dan izin Allah Yang Maha Bijaksana. Islam pasti akan berjaya ditegakkan dan Umat Islam dan orang=orang yang bertaqwa pasti akan dimuliakan oleh Allah sebagaimana yang dijanjikanNya. Ni koleksi gambar yg diambil menggunakan hp aku je..letih tak sangga dah para petugas himpunan,apalagi para amilin perjuangan yang sekian lama berusaha untuk mengkafankan umnooo be enddddd..jgn mareeehhhh kerana guna bahasa tu.

ni pada lebih kurang jam 6.45 petang














Jika PRU 13 nanti,umno and the gang masih belum be enddd..maka Malaysia akan bertambah parah dengan berbagai skandal,masalah sosial,ekonomi dan sebagainya..54 tahun penguasaan mereka diatas bumi Malaysia ini merupakan sebahagian dari bukti dimana rakyat Malaysia perlu berubah sokongan politik dari bn ke PR. Walaupun ternyata ada juga kebaikan yang dilakukan oleh mereka,tetapi kerosakan adalah lebih besar dari kebaikan yang ada.Ada otak,gunakan kedua-duanya iaitu otak kanan dan otak kiri baru la nak nampak yang mana sinaran cahaya dan yang mana kilauan cahaya. 

01 Jun, 2012

Gambar semasa Amanat Khas Presiden

Bertempat di Kompleks PAS Kedah pada hari Jumaat 01 Jun 2012,jam 9 pagi.













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...