26 Januari, 2012

pemimpin bodoh rakyat bangang ?

Letak jawatan..Ketua jurulatih olahraga negara..gua tabek sama hang..Mungkin hang fikir ada orang yang lebih berwibawa utk melatih olahragawan kita sebab tu letak jawatan.

Harun letak jawatan


HARUN Rasheed (kanan) bersama sekumpulan atlet negara ketika bersiap sedia untuk menyertai kejohanan.


KUALA LUMPUR - Ketua jurulatih olahraga negara, Harun Rasheed meletak jawatan dengan alasan pencapaian kurang memuaskan anak buahnya pada Sukan SEA XXVI November lalu.
Harun, yang mengesahkan perletakkan jawatannya dibuat November lalu iaitu selepas berakhir Sukan SEA XXVI berkata, dia telah memaklumkan perkara itu kepada Kesatuan Olahraga Malaysia (KOM).
“Ya.. Saya telah meletak jawatan sebagai jurulatih olahraga negara.
“Antara sebab utama saya meletak jawatan adalah pencapaian kurang memberansangkan atlet olahraga negara pada Sukan SEA yang lalu.....http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0126&pub=Utusan_Malaysia&sec=Sukan&pg=su_01.htm  

Tapi tindakan beliau ni rasanya tak akan jadi satu ikutan le kat Malaysia ni...dah berapa banyak yg rakyat desak supaya letak jawatan dari jawatan PM sampai le wakil rakyat biasa..hampeh pun tak berlaku..Yg terbaru
Kes NFC..penglibatan keluarga menteri dgn dana awam..heboh bab ni dengan pembelian kondo dan berbagai salahguna lagi..Ada menteri mau letak jawatan ?..Pergi cuti ada le...nak enjoy guna duit tu lagi ka...atau nak bagi org senyap dari bercakap bab tu ?
Kalau ikutkan kes-kes dalam Malaysia ni berlambak dah menteri dan wakil rakyat yang kena letak jawatan. Yang terlibat dgn wang PPRT le..duit Zakat le..PKFz le.kapal selam le...hai macam-macam lagi laa..
Tapi rakyat Malaysia ni,ramai lagi yang tak kisah. Macam kena pukau je dgn puak-puak penyeleweng ni. Yang best lagi,ada yang dok pertahankan pula tok-tok menteri Malaysia gini. Gitu juga dgn gulungan yang dilihat cerdik dan pandai,diluar dewan atau masa berbahas dalam sidang dewan marah tak sangga akan kes-kes seumpama ini,tapi bila nak buat keputusan tangan pun tak berani angkat utk sokong..jawab gulungan tu..nak buat macamana sebab depa parti kami....Hancussssss.. rakyat nak harap kat sapa la kalau begini..Orang yang pandai dan terpelajar pun tak boleh diharap..Kesimpulannya..PRU 13 nanti rakyat kena TEBAS semua calon dari umnooo BE END. bagi depa jadi pembangkang pula dalam Parlimen dan dibeberapa negeri lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda