14 Mei, 2012

zaman firaun berulang lagi


KUALA LUMPUR: Anggota penguatkuasaan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) akan diberi latihan khusus sebagai persediaan menghadapi sebarang kemungkinan berlakunya perhimpunan haram pada masa hadapan.
Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin berkata latihan khusus itu perlu kerana dalam senario terkini, kemungkinan lebih banyak perhimpunan haram akan diadakan dari semasa ke semasa, terutamanya di Kuala Lumpur.
"Lebih elok jika anggota penguatkuasa dilatih khusus untuk menghadapi sebarang perhimpunan haram, tidak kira perhimpunan besar atau kecil, anggota penguatkuasa akan dicabar supaya kekecohan berlaku," katanya pada sidang media selepas lawatan kerja dan pelancaran kempen 'Keep Smiling 2012' peringkat Jabatan Penguatkuasaan DBKL, di sini Isnin...(mStar Online)


                                                                  Nah...dah pakat nak jadi penindas kepada pembayar cukai yang dok sumbang untuk GAJI bulanan depa juga..Maka akan jadilah negara ni dibawah pemerintahan DIKTATOR gara-gara pemimpin yang dipilih oleh rakyat takut kepada perubahan rakyat sendiri.. Bagaimana jika rakyat yang berjuta ini berterusan begini selagi perubahan tidak dilakukan ? Adakah rakyat yang bersalah ? 

Pemimpin-pemimpin yang gila dengan dunia mereka ini perlu di TEBAS dari kedudukan mereka supaya mereka dapat muhasabah diri dan insaf akan kesalahan mereka terhadap rakyat lain yang menjadi penyumbang kepada negara sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...