17 Januari, 2013

Tarikh PRU 13..macam tikam nombor ekor laa

Ramalan tentang tarikh PRU 13 umpama macam orang dok tikam nombor ramalan kot...atau dalam bahasa lain tikam nombor ekor. Ini juga menggambarkan bentuk pemikiran pemimpin negara kita yang berdentum dentam menyatakan untuk membawa negara ini menjadi negara maju pada tahun 2020. Gulungan pemimpin begini memang suka bawa rakyat jadi tukang ramal atau tok nujum..
Manyak syiokkkk oooo bagi rakyat tertanya-tanya. Lebih teruk dari negara lain yang masih kurang membangun seperti Malaysia.

Penggal ke 12 Parlimen dan DUN didalam Malaysia kecuali Sabah dan Sarawak semakin hampir. Kalau disesetengah negara tarikh pilihan raya mereka diumumkan bertahun-tahun sebelum itu. Kalau beginilah caranya, alamat negara kita akan bertambah maju dalam hal kecelaruan minda la. 

Mengikut sesetengah analisa menyatakan bahawa Najib akan bubarkan Parlimen pada bila-bila masa antara 20 Feb 2013 hingga 20 Mac 2013 sebab Najib kena hadir program diluar negara dan dalam masa yang sama pada bulan Mac ni juga ada pertunjukan LIMA di Langkawi yang sebelum ini selalunya diadakan dalam bulan Disember.
Peluang..peluang..peluang masa LIMA ni tentu depa tak lepaskan.
Peluang apa hangpa fikir sendiri le.
Mai kita pakat teka...kita lihat siapa yang kena...nombor 2 aku yang punya..Hahahaha...bila pun tarikh PRU 13 ni .aku kira yang ni je

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda