20 April, 2013

Calon sensasi PRU 13

Penamaan calon hari ni...tercatat sejarah baru..semua pakat nak jadi calon..terutama dari kalangan pimpinan umno dan parti nyamuk..kali ni nak turunkan satu dua kisah menarik saja.

Pertama. Kisah di Pasir Mas...juara lompat terus kehadapan di pusat penamaan calon bersama TDM...wow..mana calon Be End ? tak muncul-muncul,disepaknya oleh silompat ke ? atau ditelannya ? hingga ada berita dengan tajuk Sebagaimana yang dijangka...hebat..hebat..
calon be end dah cabut doh...tu dia gi sebegheng ..mu gi cari disana..hahahaa
Kedua : Kisah pompuan...hah ini kali la..Naib Ketua Wanita Umno Malaysia telah menyerahkan kertas penamaannya dan berjaya menjadi calon Bebas di Parlimen Kuala Kangsar serta telah meletakkan semua jawatannya dalam umnoooo...say no to umnooooo.
ingat kami tak layak ke..tok mah oii..opss cek jib
Ketiga : Kisah di Alor Setar pula..bekas Exco Kedah dari umnooo dulu..Fadzil Hanafi juga telah berjaya menjadi calon Bebas bagi DUN Alor Mengkudu kerana dikatakan tidak berpuashati dengan pemilihan calon yang diberikan kepada Syarifah..
aku pun boleh lagi nii..
Lagi satu cerita, di Permatang Pauh...Papagomo juga telah mencuba nasib disana walaupun beliau tidak hadir ke pusat penamaan calon..dan akan menentang Anuar Ibrahim.

Lepas ni rasanya akan ada berita menarik yang lain tentang penamaan calon.

Aku kerja TEBAS jee..ABCD dan no parti aku TEBAS. Mungkin PRU 13 ni akan menjadi rekod baru paling ramai calon Bebas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda