26 April, 2013

P.Ramlee kata..hoi orang-orang kampung

Aku menyertai PAS pada 1995 dan menubuhkan cawangan di taman perumahan aku. Dok tunggu dan cari bekas pegawai tinggi tentera pada masa tu untuk bersama dalam perjuangan ini,tapi kesepian bersama pegawai rendah dan LLP lain yang telah lama bersama PAS. 

Syukur kehadrat Allah, kini selepas 17 tahun penantian ini menampakkan hasilnya. Kesedaran dikalangan mereka pasti memberi cabaran kepada gulungan lain terhadap politik..Kesetiaan kepada raja dan negara semakin difahami..Kami bukan pengkhianat dan penentang kerajaan tetapi ingin menyemarakkan demokrasi yang diamalkan...Kini,kami bersama Pakatan Rakyat.



Jen. Tan Sri hashim Hussein ( Bekas PTD)
 
Orang-orang kampung yang lain samada yang masih berkhidmat atau yang memang sudah balik kampung,....apa tunggu lagi..Ayuh kita bergerak sederap dengan langkah yang segak bagi membentuk lanskap negara yang lebih telus,berwibawa dan adil...Terjemahkan sokongan anda semasa hari mengundi 30 April 2013 atau pada 05 Mei 2013 nanti diatas kertas undi. Umno bn bukan kerajaan..Pakatan Rakyat juga bukan kerajaan tetapi KITA SEMUA MEMBENTUK KERAJAAN MALAYSIA tercinta ini.
Kita hanya mahu menukar PEMIMPIN kerajaan kita kepada PEMIMPIN yang lebih berwibawa dan telus.
GEMPURRRRRR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda