12 Jun, 2013

syabas...kejayaan wasatiyah

WILDWOOD, Dk--Datuk Ernest Troiano Jr. berpendapat beliau telah menemui satu cara untuk menyelesaikan salah satu masalah di Bandar Pantai Jersi. Wildwood telah bersedia untuk mengharamkan Seluar Saggy yang keterlaluan, tiada kalau,dan atau tetapi.
Bandar Wildwood dijangka meluluskan undang-undang Rabu ini yang akan mengawal
bagaimana orang berpakaian di pelantar laluan yang. Ia mengharamkan akan shirtless, serta berjalan pada pelantar laluan dengan kaki yang terdedah.
Tetapi peruntukan yang telah mendapat perhatian yang meluas melainkan satu larangan Seluar yang sag lebih dari 3 inci di bawah pinggang, mendedahkan kulit atau Seluar dalam. 
Troiano berkata, Wildwood telah dibanjiri dengan aduan-aduan daripada pelancong apabila wang yang bandar pantai popular bergantung untuk survival ikannya.
"Apabila anda mempunyai keluarga yang baik yang memanggil anda sehingga dan berkata, ' saya telah telah datang ke sini 20 tahun, 30 tahun, 40 tahun dan saya tidak akan apa-apa lagi kerana saya tidak akan untuk tertakluk anak-anak saya atau ibu bapa atau Datuk dan nenek untuk melihat beberapa kanak-kanak yang berjalan kaki ke pelantar laluan dengan punggung mereka ternampak kepada saya ' anda perlu lakukan sesuatu," katanya..
Undang-undang cadangan Wildwood akan menetapkan denda $25 ke $100 bagi kesalahan yang pertama dan $200 bagi kesalahan berikutnya. Kemungkinan dikenakan juga denda 40 jam Perkhidmatan masyarakat kepada pesalah.
Sut mandi sudah dilarang untuk kedua-dua jantina pada pelantar laluan, melainkan dilindungi oleh pakaian lain..AKU TAK MUHONG AIIH
Nah aihh...depa yang kira dunia ini ana yang punya pun dah mendahului kita...yg Kita ni dok kata wasatiyah la..hadhari la...makin hari makin bertelanjang sampai nak nampak lalang dah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda