18 Januari, 2012

dah pekak..nak buta pula tu..




Apa punya otak...belum apa-apa sudah HARAM...yg jelas diharamkan oleh Islam tak di HARAMkan pulak..Kata negara kita demokrasi..tak bolehkah rakyat nak buat perhimpunan ? Bagi saja kebenaran ok lee lepas tu...nak kata haram apa pula.Kalau berlaku keganasan pihak keselamatan bertindak le..tangkap je yang buat onar tu..kemudian dakwa mereka..apa susahnya.

Ni..bila ada rakyat yang tak puashati nak tunjuk rasa ketidakpuasan hati kat pemimpin negara disekat dengan berbagai alasan dan halangan..come on men...be a smart guy or leader..Sekarang bukan macam zaman dulu..mau bendung otak manusia dengan alasan bodoh.Manusia dulu pun cerdik..cuma suasana saja berbeza.

Dulu lain sekarang lain..Macam umno juga..dulu perjuangannya dilihat berbeza dari cara sekarang....alahai..begini tahap pemikiran Ketua Pemuda umnooo..patut kena TEBAS le umnoo ni..Kalau biar lama-lama..alamat makin tumpul le otak Melayumnoo...PRU 13 nanti undi je parti lain..

 Kalau TEBAS tu..kena le TEBAS sekali dengan Be End yang dah semakin senget.
kerana

2:18





 Mereka (seolah-olah orang yang) pekak, bisu dan buta; dengan keadaan itu mereka tidak dapat kembali (kepada kebenaran). 
(Al-Baqarah :18) 

Hoii...orang bukan ugut..tapi nak bagitau kat pemimpin je..dah kami hantar Wakil ke Parlimen dan suruh depa bercakap..hangpa tak mau ambil kisah..dok kira cara hangpa je...mana tahan..
KAMI BUKAN LEMBU
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...