21 Januari, 2012

Tahun naga, rezeki melimpah..hasil balak Kedah bertambah .




Selamat Menyambut Tahun Baru Cina kepada semua kaum Tionghua...
Alhamdulillah..dengan berkat kesungguhan..ketelusan dan berhemah..dan atas limpah kurnia Allah Yang Maha Pemurah   pendapatan negeri Kedah Darul Aman untuk tahun 2011 telah meningkat lebih lagi dari tahun lalu.
Dengar-dengar habaq pendapatan dari hasil balak bagi tahun 2011 mencapai RM 80 j
Sama-sama kita tunggu pengumuman dari pihak kerajaan negeri..insyaAllah..kalau berita ni benar...Apa pun Tahniah kepada pimpinan Kedah dan kepada kakitangan kerajaan serta seluruh rakyat Kedah yang sanggup bersabar.
Puas juga nak TEBAS bagi negeri Kedah dapat sebanyak tu...dok tunggu sampai lebih 50 tahun baru boleh dengaq pendapatan dari hasil balak mencecah lebih dari RM 50j.
Kalau rasa nak bagi semak semula aku tak tau la..hangpa bagi le undi kat umnooo yang dah makin be end..Kalau rasa nak lihat lebih cerah dan elok...hangpa TEBAS perabih le calon-calon dari umno be end tu masa PRU 13.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...