10 Januari, 2012

Tebas jangan tak tebas.

Makin hampir dengan pilihan raya makin jadi haru BIRU. Tu yang dikatakan politik kot.Masing-masing kalut nak popularkan diri.Semua nak tebas buat laluan sendiri kot. Dulu masa pru 12 Ibrahim Ali laluan tok En ni nampak semak je..tengok kiri kanan,depan belakang semua dah naik semak..Jadi dah tak mau melompat ikut jalan yg semak dia ni pun menebas buat lorong ikut bulatan PAS. Bila dah jadi MP dok rasa laluannya tak payah dok susah-susah tebas maka boleh la dia melompat ikut suka. Akhirnya bina la kepok sendiri yang dinamakan Perkasa..Alahai haru biru lagi melayu dibuatnya.

Dalam dok kalut..sorang lagi MP Melayu lompat pula jadi bebas..



MP ni orang panggil Zul sembilan sepuluh. Sebab 9 yang dicakapkannya, 10 yang tak boleh dipercayai..hahhaha bukan aku kata..tapi yang kenai rapat dengannya.Entah la..pakat-pakat tebas otak sendiri la pikiaq.






Dalam dok sibuk dengan kes DSAI,meletup pula kes Dato' Hassan Ali pula...akhirnya pakar motivasi ni dipecat oleh PAS...


Tu yang dikatakan pakat-pakat menebas....selalunya orang menebas tu nak bagi elok laluan yang nak diikuti..kalau dok tebas nak bagi semak lagi.dan tak tau pula cara menebas...lebih baik tak payah la..aku takut kena betis sendiri....hahhahahaha..tebas...jangan tak tebas..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...