17 Mei, 2012

bab ni boleh pula depa buat..


Penutupan jalan berperingkat sempena Citrawarna

17/05/2012 5:41pm

KUALA LUMPUR - Beberapa jalan di sekitar Dataran Merdeka, di sini akan ditutup secara berperingkat untuk sesi raptai penuh pada Jumaat dan acara Citrawarna 1Malaysia 2012 Sabtu ini.
Menurut kenyataan Kementerian Pelancongan, esok, jalan akan ditutup mulai pukul 9 malam hingga 12 tengah malam manakala semasa acara Citrawarna, jalan ditutup mulai pukul 4 petang hingga 1 pagi. Acara dimulakan pada pukul 8 malam.
Penutupan jalan melibatkan kawasan perarakan iaitu susur Terowong Bukit Aman, Jalan Raja, Jalan Mahkamah Persekutuan serta Medan Pasar, Jalan Leboh Ampang, Jalan Tun Perak, Bulatan Sultan Salahuddin, Jalan Parlimen, Jalan Raja Laut, Jalan Esfahan, Jalan Tunku Abdul Rahman dan Jalan Dang Wangi.
Tahun ini merupakan tahun ke-14 acara Citrawarna 1Malaysia 2012 diadakan sejak diperkenalkan pada 1999 dengan berkonsepkan persembahan perarakan jalanan bagi menarik lebih ramai pelancong asing berkunjung ke negara ini.
Sebanyak 11 segmen persembahan bakal dipertontonkan kepada pengunjung iaitu persembahan pembukaan Citrawarna, alam semula jadi, inap desa, pelancongan sukan, beli-belah dan seni kontemporari 1Malaysia. - BERNAMA
Boleh pula nak ditutup untuk program jenis gini...ooo anjuran kerajaan umngok..ada duit ada orang....ada hiburan ada orang..lepas tu ada orang buat orang..beberapa bulan lepas tu lagi ada orang buang anak orang..."Haram Jadah"..macamana nak kurang kes buang anak ? Tukar kerajaan je..opss silap tukar pemimpin yang ada, biar parti tu terus be endd..Kerajaan tak boleh tukar..sebab negara kita namanya Malaysia maka terus disebut Kerajaan Malaysia juga kalau parti manapun yang diamanahkan memerintah negara kita ni. Bukan kerajaan ni harta mak pak kita atau sapa-sapa...hak semua rakyat Malaysia.
PRU 13 ni ABU je yee.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda