24 Mei, 2012

bila masuk PAS hangpa terguris hati..bila belasah rakyat ?

Berita kemasukan bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah PDRM Datuk Mohd Fauzi Shaari menyertai PAS telah mula menambahkan igauan dan sasau beberapa pihak yang berfikiran ala komunis. Tindakan Datuk Fauzi yang telah mengisytiharkan menyertai PAS pada hari Ahad lepas kini seakan-akan merupakan tumbukan padu kepada rakyat Malaysia terutamanya pihak umno. 
Maka terdapatlah segelintir orang yang dilihat cerdik telah memperlihatkan kebodohan mereka sendiri seperti..
sapa masuk PAS..khianat kerajaan ..hahhha
Bila Polis membelasah rakyat yang menggunakan hak yang ada..apa hangpa rasa ? Bukan rakyat yang turut menyumbang kepada gaji atau pendapatan hangpa dan negara sekadar terguris hati...tapi berdarah dahi..patah kaki..semput jantung....Bila Umno membiarkan Melayu menjadi seolah-olah peminta sedekah dalam negara sendiri pula macamana ? Umno membiarkan ramai Melayu menjadi peniaga tepi jalan pula macamana ? Kini umno BE END sedang menjadikan ANAK MUDA sebagai penggila seni melalui program himpunan jutaan belia yang dipenuhi dengan 24 pentas dan seribu artis dan ditarbiahkan selama 5 hari 5 malam. Tentu orang jenis ni SUKA HATI DAN RASA BERTUAH.
aikk...macam hairan je bahasa dia ni ?
 Kalau diamati le akan kenyataan puak-puak gini...sah depa ni jenis tinggal dalam hutan atau gua atau dalam tempurung....atau pun zaman sekarang ni tinggal dalam rumah bertembok penjara.
Gambar bawah ni yang terbaru kat Kedah.
Lt.Kol (B) Umar Hj Din menyerahkan borang menyertai PAS
Apa pun aku tak marah sangat kat puak-puak macam ni,kerana pemikiran depa yang masih terjajah. Ni la bukti kejayaan Umno Be End mendidik rakyat Malaysia selama mereka diamanahkan memerintah negara ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda