26 Jun, 2012

Naik !!! boleh caya kaa ?


Fulamak...ingatkan bila tukar pemimpin negara dari yg dok ada negara tu akan terus bangkrap..rupa-rupanya saham naik mendadak..puak-puak yang dok main saham ni bodoh ke ? negara tu mana aman pun..rakyatnya desak supaya diadakan pilihan raya yg telus..kemudian depa pilih pemimpin yg depa rasa lebih telus dari yg dok ada...memang spring sungguh rakyat Mesir..depa TEBAS dan tendang pemimpin yg dok memperbodohkan depa selama ni..

KAHERAH - Stesen televisyen pemerintah melaporkan indeks bursa saham Mesir ditutup tinggi dengan rekod kenaikan 7.5 peratus susulan deklarasi kemenangan seorang calon pro-Islam pada pilihan raya Presiden negara berkenaan.LAGI baca kat SINI la kalau tak percaya..
Aku mau TEBAS je pemimpin yg selama ni dok memperbodohkan aku dgn berbagai slogan..Tebas dengan pensil je masa PRU 13 nanti. Macamana mau tebas ? Jgn undi Be End je..kan mudah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...