30 Julai, 2012

Sukan Olompat :Lagenda dah ada oii..

Sukan olimpik sedang berlangsung...pingat-pingat menjadi rebutan..Kita sedang mencari lagenda..itu untuk sukan diperingkat antarabangsa...Ni dlm poltik pun berlumba,bertanding juga bukan bermusim tapi memanjang..sapa yang kuat pasti boleh bertahan dan tak akan semput ditengah jalan.
Acara marathon baru bermula
Setelah mengambil kira semua faktor, saya dengan ini mengumumkan keluar BN,"
TUARAN - Timbalan Presiden Pertubuhan Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (Upko), Datuk Seri Wilfred Bumburing hari ini mengumumkan keluar parti itu, yang merupakan satu daripada parti komponen Barisan Nasional (BN) Sabah.

Semalam, Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Seri Lajim Ukin mengumumkan peletakan jawatan sebagai Anggota Majlis Tertinggi Umno, Ketua Umno Bahagian Beaufort dan pengerusi BN Beaufort berkuatkuasa serta merta. 

Dengan sukacitanya mereka menubuhkan
 Pakatan Perubahan Sabah.

Sebelum ni..dah ada beberapa orang MP yang telah melompat..tapi dari dok dalam kumpulan yang baik-baik dan koloni yang besar dah membentuk koloni kecil masing-masing. Udah le kecik..dok hentam memekik merata terutama kepada bekas koloni yang bagi tempat utk depa bertanding..mcm anjing dilepas dari tersepit.
Beberapa pingat Emas untuk acara tertentu dah ada penyandangnya..Acara lompat..acara lawan belit..hangpa jgn dok cuba..dah ada penerimanya.

Woii..kami Perkasa la.

Sekarang acara maraton PRU 13 dah semakin hampir kepenghujung.. jaraknya pun dah makin dekat..Juara kali ni tak tau lagi.tapi ramai rakyat Malaysia dok doa supaya Najib semput ditengah jalan dan umno BE END sebelum sampai kegarisan penamat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda