WISH

WISH

25 Januari, 2013

bekas anggota keselamatan kepung umnooo keliling dahhh..

Sejarah baru negara kita Malaysia bakal tercipta. Tidak pernah sebelum ini kalangan bekas anggota keselamatan atau berunifom mula menggasak kerajaan yang dipertahankan dengan penuh kesetiaan sebelum ini. Asakan ini merupakan kesedaran terhadap kepentingan mempertahankan negara bukan sekadar dari ancaman luar negara malah ancaman dari dalam negara sendiri.

Kini bekas anggota keselamatan melihat ancaman dari dalam negara sendiri merupakan 1 ancaman yang paling merbahaya yang boleh mengakibatkan rakyat negara ini menjadi robot hidup. Ancaman yang ada kini dilihat bukan dari kalangan penjajah asing,tetapi datangnya dari pemimpin didalam negara sendiri yang telah diamanahkan mengurusi atau mentadbir negara ini...

Apakah para bekas perwira dan pahlawan negara ini tidak tahu membezakan mana yang baik dan mana yang buruk untuk negara sendiri ? Sudah tentu ada sesuatu yang tidak kena kepada negara kita ini yang perlu diubah dan diperbaiki.
Bagi aku..punca utamanya adalah kepimpinan..kepimpinan negara dan negeri-negeri dibawah umno be end perlu dibuang dari kerusi mereka..Sudah lama rakyat bersabar dengan karenah mereka.

Kini saat untuk menggempur para pemimpin dan mereka yang menjadikan rakyat seperti ROBOT atau mayat hidup...Ayuh kita GEMPUR....Gempur kita sebagai rakyat yang bermaruah...

Gabungan KERABAT,KOBAT dan PAHLAWAN mengajak rakyat Malaysia agar turut berubah untuk SELAMATKAN MALAYSIA...




Ayuh...rakyat Malaysia kita kepung dan menggempur umnoo be endd hingga rebah tersungkur
GEMPUR...GEMPUR...GEMPURRRR.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...