Zulkifeli berkata, beliau akan membawa perkara itu kepada kerajaan untuk dinilai agar sumbangan berkenaan diberi setiap tahun sebagai penghargaan kepada warga bekas tentera berkenaan.

"Saya yakin kerajaan mampu melaksanakannya setiap tahun sekiranya kedudukan ekonomi kukuh dan kekuatan kerajaan yang memerintah terus stabil," katanya kepada pemberita di sini, hari ini..  ADA LAGI DISINI
PAT ni,kalau nak kempen pun tunggu le selepas tak pakai uniform tu dah. Cuba la hang kata, sumbangan ni "Kalau diteruskan secara bulanan atau setiap tahun lagi bagus."
Kepada anggota tentera dan bekas anggota tentera..pakat-pakat nilai sendiri la. Sekretariat KERABAT dok perjuangankan bukan setakat sumbangan gini je..tapi hingga soal kebajikan sepanjang hayat kepada bekas "orang kampung" dan keluarga. 
Perjuangan KERABAT ni nampaknya mula berhasil la..walaupun yang dituntut imbuhan bulanan kepada yang tak berpencen dan yang dapat sumbangan one off ni. 
PR dah bersetuju dengan KERABAT, jika mendapat mandat menerajui kerajaan kita yakni Malaysia yang tercinta ni, kerajaan akan memberi beberapa keistimewaan kepada bekas anggota tentera dan keluarga sebagaimana yang termaktub didalam Perintah Majlis Angkatan Tentera (PMAT 1973) yang sewajarnya telah diberi kepada bekas tentera dan keluarga sejak sekian lama.Kalau nak tau dapat ke tidaknya,kita bagi kepercayaan kepada PR la dulu masa PRU 13 nanti.
Dah lebih 50 tahun bawah kepimpinan umnooo be endd,masih dok takok lama juga kita ni...Nak takut apanya...jika PR kelentong..
tak boleh bagi..Kita ubah la pula.Belum cuba belum tau. Tak payah guna kapal selam,kereta kebal atau senapang pun. 

Cukup dengan pensel dan kertas je..