26 September, 2013

18sx...mai tengok lekas

Lekas..lekas..mai tengok lekas...hanya untuk mu sorang je..

Laa...ingat di negara puak yang terlampau bertamaddun..rupa-rupa di negara aku sendiri. Kalau zaman batu dulu pun depa pakai juga kulit kayu atau daun untuk lindung anunya..Ni dah balik kezaman sebelum tu lagi kaa..Malaysia ku amannn sampai gini.
 Apa kejadahnya pun tak tau...hangpa jangan jadi macam orang sakit mental ni..Kalau nak tayang cincin juta-juta ke..beg tangan ratusan ribu punya harga ke..masih dikira waras juga..Alahai hasil kejayaan tranformasi juga ke.
Nak TEBAS orang yang macam tu ke atau gurunya ke atau pemimpinnya ?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...