06 Jun, 2018

Terbinakah semula negara ini ?

Tudiaaa...hampir dua tahun tak dinukilkan sebarang catatan untuk dikongsikan bersama disini.Dok kalut dgn catatan ringkas dimukabuku sebab ramai manusia lani nak cara ringkas dan padat tetapi bab tepat ramai yg tidak ambil kisah,maka ramailah manusia menjadi gulungan mee segera.

PRU 14 bagi negara kita Malaysia pun telah berlalu pada 09 Mei 2018, dan kini Malaysia dibawah pentadbiran baru yg dipimpin oleh Pakatan Harapan dengan gabungan kerjasama 4 buah parti dan diperingkat negeri-negeri pula rakyat boleh melihat dari hampir kesemua bentuk pentadbiran berpandukan parti politik. Inilah anugerah kpd rakyat Malaysia kini,tiada mana-mana parti atau blok parti yang mampu megah dengan majoriti sokongan termasuklah diperingkat Persekutuan sekalipun.

Semua parti menjadi perhatian rakyat yang semakin matang untuk menilai tahap kepimpinan dan tahap pelaksanaan sesuatu janji manifesto kepada rakyat..dimana ia juga menjadi tahap pengukuran pelaksanaan Dasar serta Matlamat parti masing-masing dan yang terpenting bagiku Tahap Kepercayaan

Janji segera..
Rakyat dok tunggu...















Tunggulah yeee..yang jadi pemimpin, hangpa kena TEBAS minda dan laluan pelaksanaan janji parti hangpa naaa...kalau tidak rakyat akan TEBAS hangpa dlm pilihan raya nanti..Rakyat Malaysia bukan buta dan bodoh tetapi rakyat yang banyak bersabar.

Aku pula...hangpa baik kaa..lurus kaa...tepati janji kaa aku tetap dengan pendirianku bersama dengan PAS selagi Dasarnya tidak berubah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang risiko terhadap komen anda..tanggungjawab anda