19 Mac, 2012

HOT !!!! tak keluar umno tapi letak jawatan sebagai ahli jee..

Kadir Sheikh Fadzir letak jawatan dalam UMNO

19/03/2012 2:42pm

aku tak keluar umnoo aihh..tapi letak jawatan sebagai ahli jee
KUALA LUMPUR 19 Mac - Bekas Menteri Penerangan, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir hari ini menghantar surat peletakan jawatan sebagai ahli UMNO kepada Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.
Abdul Kadir berkata, minggu lepas, beliau melepaskan jawatannya sebagai Bendahari UMNO Bahagian Kulim-Bandar Baharu, Kedah, iaitu jawatan terakhirnya dalam parti.
"Selain memegang jawatan menteri dan timbalan menteri, saya pernah menjadi anggota pentadbiran kerajaan selama 30 tahun dengan memegang jawatan sebagai Setiausaha Politik dan Setiausaha Parlimen," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.
Menurut beliau, menjadi ahli UMNO selama 56 tahun sejak menyertai parti itu pada tahun 1956 dan sepanjang tempoh itu, beliau pernah menjawat beberapa jawatan seperti Exco Pemuda, Ketua Pemuda negeri Kedah, Anggota Majlis Tertinggi UMNO dan pelbagai jawatan lain.
Abdul Kadir yang juga bekas Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu ketika dihubungi, bagaimanapun enggan mengulas sama ada beliau akan menyertai mana-mana parti politik atau menubuhkan parti politik. - BERNAMA

Tahniah Tan Sri..lepas ni kita pakat-pakat habaq kat rakyat Malaysia yang umno be end ni tak bolehdijadikan tempat bernaung lagi...dah lama umno be end dok pemuhung rakyat Malaysia. Bukan senang nak TEBAS minda politik rakyat Malaysia agar menjadi lebih maju...tapi bagi contoh macam ni pun kira ok laa.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...