04 November, 2012

Hadi Awang : Bukan Cinta 3 Dimensi noo

Tudia aihhh..apa nak kata gara-gara berita gini

Maka mulalah..para ayam sabung umno berkokok termasuk dikalangan mereka yg dipanggil cerdik pandai atau orang terpelajar..hangpa pakat baca sendiri noo.
ni..hangpa tengok muka pun kenai dah kan.
ni kenyataan orang cerdik kaya la katakan.
ni pula dari yg terpelajar
 Apa yang aku nak sampaikan bukanlah boleh jadi tajuk berita hot mcm diatas..tapi sekadar nak habaq jaa...dari pemikiran aku ni..tu la dikatakan politik..ni bukan macam kisah cinta 3 dimensi..Ni kisah politik merentasi dimensi semasa.
Pakat-pakat TEBAS otak sendiri la...apa pun kita tunggu tengok jawapan dan kenyataan dari pemimpin lain pula.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...