12 April, 2013

bukan umnoo be enddd yang maha kaya

Dulu depa tuduh kerajaan negeri Selangor yang dipimpin oleh PR menjadi penyebab masalah air dibeberapa kawasan di Selangor dan mendesak kerajaan Selangor supaya menerima projek Langat 2. Depa kata kalau tak terima,nanti lembah Klang akan hadapi krisis air..

Berdentum dentam digasaknya Selangor....korek mai korek pi, rakyat Selangor mendapat berita bahawa krisis yang sedang berlaku ketika itu sebahagiannya adalah angkara pihak yang dok membekalkan air jua.


Nah..Allah Maha Kaya..
hujan baru sejam...air turun mencurah-curah...Smart pun dah longkang....maka jalanraya bertukar 

menjadi sungai...banyaklah harta benda yang rosak...kemudian ada lagi berita menyatakan 1/2 juta orang akan mengalami masalah air kerana paip pecah akibat ditimpa bongkah penapis air jua.

Nasib...nasib...lepas ni hangpa buat la lagi desakan dan alasan bagi memperbodohkan orang demi kepentingan hangpa. Nak menimba air pun tak boleh dah kalau gini..nak tebas semak samun pun susah bila hujan..
Tapi pada 5 Mei nanti hangpa TEBAS je supaya bn menjadi BE END...Depa merintah berpuluh tahun pun masalah ada juga.,malah menjadi semakin semak...Aku nak cuba dengan yang baru pula..
Mana tau..dengan pimpinan yang baru..semak tu kurang lah sikit demi sedikit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...