14 September, 2015

Umno Kedah Bankrap ?

La ni..pakat dok riuh meremang dah. Katanya..kantung UMNO Kedah tgh kering kontang. Dekat 3 bulan dah. Sampai terpaksa guna duit MBI untuk bayaq duit staff pejabat UMNO. Betoi ka? Awat yg teruk sangat? Macam mana nak hadapi pru14 kalau duit pun takdak?
Takkan Boboi tak reti manage duit kot? Takkan Boboi tak reti cari dana kot? Bila Presiden cari dana untuk politik parti demi agama,bangsa dan tanahair..Boboi dgn bapak Boboi dok fitnah tuduh macam2. Sekarang dah gamak Boboi dgn Bapak Boboi ni handal sgt..awat tak boleh cari dana utk UMNO negeri? Awat pi guna duit rakyat???
Tumpang tanya ni??
Betul ka Umno Kedah dlm keadaan gawat sampai nak bayar gaji staf pejabat terpaksa guna dari sumber MBI.
Kalau betul la??
Macam mana Kedah nak hadapi PRU 14. 
Apa pun admin ucapkan tahniah la pada Tun Kuty ank dia yg juga org no1 Kedah.
2.6 bilion yg disensasikan Tun Kuty tidak akan datang bergolek, ia utk kegunaan parti. Dengan hasil itu la UMNO berdiri sehingga kini.
Kerana dendam kesumat Umno jadi mangsa.
‪#‎tukaqMukhriz‬
‪#‎kekalNajib‬

Woootttt.. Dengar2 boboi lani terpaksa guna duit MBI utk bayaq gaji staff pejabat umno sbb umno kedah tengah kering kantung? .. betoi ka?.. jom tanya boboi sbb kalau kantung kering nanti nak hadapi pru14 macamna.

Ni bukan aku yang dok kata atau persoal..depa tu la yg dok khoset nak tau..

Depa nak TEBAS bagi sampai ceqhah habeh hak negeri kot.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...